Rejestr zmian w biuletynie
26.08.2008
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Urząd Stanu Cywilnego do katalogu Meldunki w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Meldunki do katalogu PORADNIK INTERESANTA w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Dowody osobiste do katalogu PORADNIK INTERESANTA w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Podatek rolny do katalogu Podatki i opłaty w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Zmiana nazwy katalogu Podstawowe informacje o podatku od środków transportowych w menu przedmiotowym (nowa nazwa Podatek od środków transportu)
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Podstawowe informacje o podatku od środków transportowych do katalogu Podatki i opłaty w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Podatek od nieruchomości do katalogu Podatki i opłaty w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu Podatek leśny do katalogu Podatki i opłaty w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu 2008 do katalogu Zarządzenia w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
-
Dodanie podkatalogu 2007 do katalogu Zarządzenia w menu przedmiotowym
11.08.2020
- Dotyczy dokumentu:
- Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki, Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zestawienie z otwarcia ofert.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Biura ds. Budżetu i Kontroli w Urzędzie Miejskim w Siechnicach
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Klauzula informacyjna - nabory.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Biura ds. Budżetu i Kontroli w Urzędzie Miejskim w Siechnicach
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania pn.: Remont ul. Polnej w miejscowości Groblice, Gmina Siechnice
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "zestawienie ofert_72 IN ul. Polna Groblice.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Dostawa, montaż i podłączenie sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem z obsługi urządzeń interaktywnych i multimedialnych dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie – I etap”, Gmina Siechnice
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zestawienie z otwarcia ofert.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi dojazdowej do przystanku kolejowego Iwiny w ramach projektu pn.: „Dostosowanie linii kolejowej nr 276 do obsługi przewozów pasażerskich we WrOF poprzez budowę przystanku kolejowego Iwiny” wraz z opracowaniem projektów tymczasowej i docelowej organizacji ruchu oraz STWIORB
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zestawienie z otwarcia ofert.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Renowacja i zabezpieczenie siedzisk drewnianych 14 szt. ławek przy placu miejskim w Siechnicach
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "zestawienie z otwarcia ofert.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Renowacja i zabezpieczenie siedzisk drewnianych 14 szt. ławek przy placu miejskim w Siechnicach
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "ogłoszenie.pdf"